מה השלבים בהדבקת מדבקות לקיר?

מדבקות קיר לחדר ילדים, זה לגמרי הטרד הכי נפוץ היום בעולם עיצוב חדרי ילדים, המדבקות קיר לחדר ילדים מאפשרות לשדרג כל חלל של חדר ילדים בקלות, פשטות, ללא נזק והרס לקיר, ללא עבודה מרובה, וללא הוצאה כספית גדולה, מאפשרות לכל אחד גם אם הוא לא בעל מקצוע לעשות זאת לבד בבית ולא כל עזרה, ניתן לעשות זאת ביחד ולשתף את הילדים במשימה ובכך לקבל תוצאה כפולה. חדר מעוצב ומדליק, וילדים מאושרים כי בראש שלהם הם עשו  זאת לבד.

איך בוחרים נכון מדבקות קיר לחדר ילדים ?

אז נכון, השוק מוצף, ואפילו מוצף מאוד מסוגים שונים ומשונים של מדבקות קיר פרחים.

ולכן הבחירה הופכת להיות מסורבלת, אך אל חשש אנחנו פה כדי לעזור לכם למקד ולהתמקד.

קודם כל לפני שניגש לבחירת המדבקות נבין את החלל שלנו, היכן נרצה למקדם את המדבקות? מהו צבע הקיר עליו נדביק את המדבקות?  מה העיצוב שיש לנו מסביב אזור המדבקות? האם נרצה לשלב גם תמונות בנוסף בחדר? עניתם על כל האלות? מצויין! ניגש למשימה, אם בחרנו להדביק את המדבקות על קיר כהה, מין הסתם שנבחר מדבקות בצבע בהיר  שיתשלבו מצויין עם הקיר, וכן להפך, אם בחרנו קיר בהיר, נבחר מדבקות כהות, את סוג המדבקות נבחר בקפידה כדי לא לעשות נזק לקיר, לכן עדיף לבחור מדבקות לחדר ילדים שעשויות בנייר ויניל איכותי ועבה. בדקו זאת עם החנות לפני הרכישה.

מבחינת צבעים:  נתאים לעיצוב הקיים, אם בחרנו ללכת על תמונות ומדבקות, נבחר מדבקות בעיצוב נקי. כגון:  עיגולים, נקודות, עלים, טרצ׳ו , פסים ועוד. וזאת כדי להשלים את העיצוב ולא לגרום לכך שהחדר יהיה עמוס.

איך ניגשים להדבקה של המדבקות?

דבר ראשון וחשוב שעלינו לוודא, זה מתי החדר נצבע? אם החדר אכן נצבע, עלינו לחכות 10 ימים לפחות. לאחר מכן נוכל להתחיל בהדבקת המדבקות על הקיר, אם בחרנו מדבקות באיכות גבוה, אל חשש יהיה ניתן להסיר ולהדביק מחדש אם טעינו. מחפשים לקנות שטיחים לחדר ילדים? הגעתם לאתר הנכון!

ההמלצה שלנו בגפן עיצובים היא לשמור מרחק בין מדבקה למדבקה של 35 ס״מ, כדי למנוע תחושה של עומס בחדר, כמובן שניתן יותר או פחות לפי הטעם שלכם, כי על טעם וריח אין מה להתווכח.

עוד דבר חשוב, אם נשאר לנו מדבקות אל נא נתפתה ונדביק בקיר שלא תכננו, זה עלול שוב לצור עומס ולהראות לא טוב בעין.

שתפו את הילדים בהדבקה, תנו להם להיות חלק מהתהליך המהמם הזה, ותרוויחו זמן משפחתי!

בהצלחה.